×

De afgelopen week heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ook op Logius heeft dit impact. Lees verder op de pagina Continuïteit dienstverlening Logius

Digipoort: wie doet wat?

Wat doet Logius?

Logius zorgt voor de beschikbaarheid, juiste werking, continuïteit en beveiliging van Digipoort. Dit is vastgelegd in de Aansluitvoorwaarden en de Serviceniveau-overeenkomst (SNO). Logius beheert zowel de infrastructuur van Digipoort als de standaarden.

Ondersteuning, onderhoud en storingen

Als uw organisatie aangesloten is op Digipoort, dan kunt u de volgende ondersteuning van Logius verwachten:

  • Ons servicecentrum helpt u bij vragen, wijzigingsverzoeken, meldingen over bijvoorbeeld het volume van uw berichtenstroom en eventuele klachten.
  • Via ons servicecentrum ontvangt u ook alle informatie en documentatie over Digipoort
  • Burgers kunnen voor informatie terecht op DigiD.nl en bij de DigiD helpdesk (telefoon, mail en webcare).
  • Logius stelt u zo snel mogelijk op de hoogte van storingen en onderhoud:

Wat doet u zelf?

U zorgt zelf voor het beheer van uw aansluiting op Digipoort. De goede werking, de beschikbaarheid en de beveiliging van uw eigen aansluiting, is uw verantwoordelijkheid.

Voer een wijziging door

Wilt u een of meerdere wijzigingen doorgeven, vul dan wijzigingsformulier Digipoort in.

Contact en ondersteuning

Zoekt u zakelijk contact met Logius? Het Servicecentrum is op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur actief.