Main content
De landelijke mediacampagne voor het stimuleren van naamsbekendheid, aanschaf en gebruik van eHerkenning is gestart. Met eHerkenning kunnen ondernemers en medewerkers veilig inloggen bij alle aangesloten organisaties. Een publiek-private samenwerking tussen overheid (Logius/BZK) en private partijen zorgt voor eHerkenning. De campagne duurt één jaar. Het doel is het stimuleren van naamsbekendheid én aanschaf van eHerkenning om zo online diensten bij (overheids)organisaties af te nemen. Samen met de zeven grote overheidsorganisaties (o.a. Belastingdienst, gemeente Den Haag, KvK, RDW, RVO en UWV) zet Logius/eHerkenning de campagne in om eHerkenning als hét inlogmiddel voor ondernemers zichtbaar te positioneren.
Straks onmisbaar, nu verkrijgbaar
De campagneboodschap richt zich op ondernemers, organisaties, medewerkers en intermediairs die nog niet bekend zijn met eHerkenning en nog geen eHerkenningsinlogmiddel hebben. Door de overstap van steeds meer dienstverleners, zoals UWV en het werkgeversportaal afgelopen jaar en de Belastingdienst dit jaar, wordt de noodzaak tot aanschaf alsmaar urgenter. De nieuwe slogan voor eHerkenning: ‘straks onmisbaar, nu verkrijgbaar’ draagt bij aan deze positionering.
eHerkenning in de media
De campagne loopt via diverse kanalen. Zo draaien er gedurende het jaar radiocommercials. Op New Business Radio (online radio) worden luisteraars geïnformeerd door interviews met experts van eHerkenning, maar ook door eindgebruikers die hun ervaringen delen. Deze interviews worden doorvertaald in artikelen voor in het AD en Parool (print alsook online) en in podcasts. Deze podcasts zijn terug te luisteren via onder andere Spotify en Itunes. Daarnaast zetten wij social media in om verschillende bannering, animatievideo’s en advertenties te plaatsen. Verder is er een aparte landingspagina.
Meer informatie? Neem contact op met ons op via info@eHerkenning.nl en volg ons op LinkedIn, Facebook en Twitter.
Bron: eHerkenning