Hoofdinhoud

Zowel de diensten van het Standaard Platform (SP) als die van het Centraal Aansluitpunt worden door een eigen team ontwikkeld, geleverd en ondersteund. Wij hebben besloten het voor afnemers duidelijk te maken dat zij óf een dienst van het SP afnemen, óf van het CA.

Wat betekent dit voor afnemers van het Standaard Platform?

In principe niets. De dienstverlening van de huidige door u afgenomen SP-diensten blijven we leveren op hetzelfde niveau zoals u dat altijd van ons gewend bent. Het heeft ook geen financiële consequenties voor de door u afgenomen diensten.

Op een paar punten zullen vooral administratieve aanpassingen doorgevoerd worden. Dit zijn onder andere:

  • Een bijgewerkte leveringsovereenkomst (indien van toepassing)
  • Een bijgewerkte DAP 

Wat doen wij?

Wij nemen het initiatief en geven aan welke zaken op welk moment door ons aangepast worden.

Nieuw mailadres servicemanagement

Het mailadres voor servicemanagement is gesplitst. Als u een vraag voor de servicemanager van SP heeft, dan kunt u mailen naar: servicemanagement-SP@logius.nl.

Planning

Per 1 januari 2022 wordt de splitsing formeel doorgevoerd. Per afnemer geven wij aan wat er wanneer aangepast en/of geactualiseerd wordt. De aanpassingen hebben geen impact op de dienstverlening. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben naar aanleiding van deze brief, dan kunt u contact met ons opnemen.

 

Gerelateerde dienst(en)