• 1 Huidige: Aansluitgegevens
  • 2 Organisatiegegevens
  • 3 Algemeen contactpersoon
  • 4 Centrale OIN Raadpleegvoorziening (COR)
  • 5 Storings- en onderhoudsmeldingen
  • 6 Juridische voorwaarden
  • 7 Voorbeeldweergave
0%
Welk type organisatie vertegenwoordigt u?
Welk type bijzondere organisatie vertegenwoordigt u?

Statusbericht

Uw organisatie kan waarschijnlijk geen SubOIN aanvragen. Neem contact op het met Servicecentrum van Logius als u daar vragen over heeft.
Heeft uw organisatie een OIN?

Statusbericht

Als uw organisatie geen OIN heeft, kunt u geen SubOIN aanvragen. Vraag daarom eerst een OIN aan via het aanvraagformulier OIN.
Waarvoor vraagt u een subOIN aan?
Wilt u het SubOIN gebruiken voor e-facturatie?
Waarom vraagt u een SubOIN aan?
Geef hier aan waarvoor uw organisatie Digikoppeling gaat gebruiken
Op pagina 2 van dit formulier vult u de organisatiegegevens in van de organisatie die de formele aanvraag voor dit SubOIN indient. Zijn de contactgegevens voor dit SubOIN dezelfde als die van de aanvragende organisatie?
adres_1
Op pagina 3 van dit formulier vult u een algemeen contactpersoon in voor deze aanvraag. Is de algemeen contactpersoon voor dit SubOIN dezelfde als de algemeen contactpersoon voor deze aanvraag?*

Statusbericht

De algemeen contactpersoon ontvangt alle documentatie en stelt de documentatie tijdig beschikbaar binnen de aan te sluiten organisatie.
Aanspreekvorm
Wilt u nog een SubOIN aanvragen?
Wilt u het SubOIN gebruiken voor e-facturatie?
Waarom vraagt u een SubOIN aan?
Hieronder kunt u aangeven waarvoor uw organisatie Digikoppeling gaat gebruiken
Op pagina 2 van dit formulier vult u de organisatiegegevens in van de organisatie die de formele aanvraag voor dit SubOIN indient. Zijn de contactgegevens voor dit SubOIN dezelfde als die van de aanvragende organisatie?
adres_1
Op pagina 3 van dit formulier vult u een algemeen contactpersoon in voor deze aanvraag. Is de algemeen contactpersoon voor dit SubOIN dezelfde als de algemeen contactpersoon voor deze aanvraag?*

Statusbericht

De algemeen contactpersoon ontvangt alle documentatie en stelt de documentatie tijdig beschikbaar binnen de aan te sluiten organisatie.