Hoofdinhoud
U kunt deze 'Voorbeeldbrief 1e melding post digitaal' gebruiken om burgers te informeren. Deze voorbeeldtekst is onderdeel van de Communicatie toolkit MijnOverheid.
Geachte heer/mevrouw,
U hebt uw MijnOverheid account geactiveerd en daarbij aangegeven dat u berichten van <ORGANISATIE> digitaal wilt ontvangen. Omdat het de eerste keer is dat <ORGANISATIE> <SOORT BERICHT> digitaal via de Berichtenbox verzendt, ontvangt u eenmalig deze brief om u daarover te informeren.
Hoe weet ik of er een nieuw bericht is?
Het is belangrijk dat u een e-mailadres opgeeft in MijnOverheid. U ontvangt op dat e-mailadres een melding, zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat.
Uw berichten niet digitaal ontvangen?
Wilt u uw berichten niet meer digitaal ontvangen, maar per post? Dan past u dit gemakkelijk aan op www.mijn.overheid.nl.
Overige post van <ORGANISATIE>
<ORGANISATIE> verstuurt de komende tijd steeds meer berichten digitaal via de Berichtenbox. Vanaf <DATUM> wordt de <SOORT BERICHT> ook via de Berichtenbox van MijnOverheid verzonden.
Vragen?
Hebt u nog vragen? Neemt u dan op <(WERK)DAGEN> <TIJD> contact op via <EIGEN INVULLING>.
Met vriendelijke groet,
<AFZENDER>
<TITEL>