Hoofdinhoud

U kunt deze 'Voorbeeldbrief 1e melding post digitaal' gebruiken om burgers te informeren. Deze voorbeeldtekst is onderdeel van de Communicatie toolkit MijnOverheid.

Geachte heer/mevrouw,

U hebt uw MijnOverheid account geactiveerd en daarbij aangegeven dat u berichten van <ORGANISATIE> digitaal wilt ontvangen. Omdat het de eerste keer is dat <ORGANISATIE> <SOORT BERICHT> digitaal via de Berichtenbox verzendt, ontvangt u eenmalig deze brief om u daarover te informeren. 

Hoe weet ik of er een nieuw bericht is?

Het is belangrijk dat u een e-mailadres opgeeft in MijnOverheid. U ontvangt op dat e-mailadres een melding, zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat. 

Uw berichten niet digitaal ontvangen?

Wilt u uw berichten niet meer digitaal ontvangen, maar per post? Dan past u dit gemakkelijk aan op www.mijn.overheid.nl. 

Overige post van <ORGANISATIE>

<ORGANISATIE> verstuurt de komende tijd steeds meer berichten digitaal via de Berichtenbox. Vanaf <DATUM> wordt de <SOORT BERICHT> ook via de Berichtenbox van MijnOverheid verzonden. 

Vragen?

Hebt u nog vragen? Neemt u dan op <(WERK)DAGEN> <TIJD> contact op via <EIGEN INVULLING>.

Met vriendelijke groet,

<AFZENDER>

<TITEL>