Main content
Logius biedt een extra demostand aan in de DigiD app. Met behulp van de demostand, kunnen hulpaanbieders verschillende processen van de app laten zien zonder dat zij daarbij hun eigen DigiD-account hoeven te gebruiken. Dit is niet alleen veiliger maar maakt het ook makkelijker om gebruikers uitleg te geven over het gebruik van de DigiD app.
Sommige DigiD-gebruikers hebben hulp nodig bij het gebruik van de DigiD app en kunnen daarvoor terecht bij de plaatselijke bibliotheek. Om deze gebruikers goed te kunnen helpen, heeft Logius een demostand van de DigiD app ontwikkeld. Deze biedt hulp-aanbiedende organisaties, zoals stichting Digisterker, Informatiepunt Digitale Overheid en de DigiTuin van het Bravis ziekenhuis de mogelijkheid om veilig en makkelijk hulp aan DigiD-gebruikers te bieden.
Duidelijk en bruikbaar
In Nederland willen we dat openbare voorzieningen toegankelijk zijn voor iedereen. Voor digitale voorzieningen is dat niet anders. Bij Logius besteden we veel aandacht aan toegankelijkheid en digitale inclusie. Op deze manier willen wij onze dienstverlening zo aanbieden dat het voor iedereen duidelijk en bruikbaar is.