Hoofdinhoud
Tot nu stelde u vragen over het Centraal Aansluitpunt via TOPdesk, daar meldde u ook incidenten. Dit gaat veranderen. Voor contact over het Centraal Aansluitpunt gebruikt u voortaan het Algemeen contactformulier.
Wij zullen binnenkort uw TOPdesk gebruikersaccount stopzetten.
Gebruik algemeen contactformulier
- In het contactformulier kunt u eerst aangeven wat u wilt doen. Of waar we u bij kunnen helpen.
- Selecteer vervolgens als dienst ‘Centraal Aansluitpunt’.
- Vervolgens geeft u zo duidelijk mogelijk aan wat u wilt of wat het incident is.
Binnenkort worden de vragen in het formulier specifieker gemaakt zodat wij u nog beter kunnen helpen.
Aanleiding
Belangrijkste aanleiding voor deze verandering is de verdere integratie van het Centraal Aansluitpunt met de beheerprocessen die binnen Logius gelden. Hierdoor kunnen we u beter en sneller helpen.
Standaard platform
Voor vragen en meldingen over het Standaard Platform blijft u vooralsnog TOPdesk gebruiken.
Reageren
Heeft u vragen of opmerkingen rondom deze wijziging? Dan kunt u deze nu nog via TOPdesk sturen. Zet dan alstublieft ‘Overstap CA van TOPdesk naar contactformulier’ in de omschrijving van uw melding.